Bonusy a postihy v bitvách

02.03.2011 20:11

 A) Základní bonusy postavy

V bitvě jsou uplatněny následující schopnosti:
 
Útočník
Bojová hodnota pro zásah = Přesnost, Vytrvalost a Vést
Bojová hodnota pro úhyb = Uhýbání, Vytrvalost a Vést
 
Obránce
Bojová hodnota pro zásah = Přesnost, Skrývat se a Vést
Bojová hodnota pro úhyb = Uhýbání, Skrývat se a Vést
 
Váš základní bonus pro zásah omezuje vzdálenost útočníka od obránce (nebo naopak):
* -1 postih od vzdálenosti 1 pole
* -2 postih od vzdálenosti 2 polí
* -4 postih od vzdálenosti 3 polí
* -5 postih od vzdálenosti 4 polí
* -7 postih od vzdálenosti 5 polí
* -9 postih od vzdálenosti 6 polí
* -10 postih od vzdálenosti 7 polí
* -12 postih od vzdálenosti 8 polí
* -14 postih od vzdálenosti 9 polí
* -16 postih od vzdálenosti 10 polí
* -18 postih od vzdálenosti 11 polí
* -19 postih od vzdálenosti 12 polí
* -20 postih od vzdálenosti 13 polí
* -22 postih od vzdálenosti 14 polí
* -24 postih od vzdálenosti 15 polí
 
B) Bonusy a postihy sektorů
Mezi speciální sektory patří hradby, věže, brána, budovy, vlajka a okolí vlajky. Nezáleží na tom jestli jste obráncem nebo útočníkem, bonus nebo postih za sektor dostanete vždy. Sektory vám mohou snížit nebo zvýšit hodnotu pro zásah a úhyb. Věže, hradby, budovy i brána zvyšují vaše hodnoty pro zásah nebo úhyb, ale vlajka a okolí vlajky naopak snižuje vaše hodnoty pro zásah a úhyb. Některé sektory (brána, věže a hradby) se dají vystavovat, čímž zvyšují bonusy, které dostanete! Věže dokonce zvyšují svůj počet míst ze 4 na 9.
 
C) Charakterové bonusy na věžích
Věže patří mezi zvláštní subjekty, protože každá ze čtyř věží je určena pro jiný charakter! (severozápadní dobrodruzi, severovýchodní duelanti, jihozápadní vojáci a jihovýchodní dělníci) Jestli souhlasí váš charakter s charakterem věže váš bonus bude mnohem větší než, když nesouhlasí! 
 
D) Charakterové bonusy v bitvách
Dobrodruh: Od 2. zásahu v rámci jednoho kola bitvy o pevnost je pravděpodobnost 25%, že na tebe nebude po zbytek kola nikdo střílet.
 
Duelant: Během bitev o pevnosti je tvá šance na kritický zásah 10%. Kritickými zásahy se odečte dalších 10% z maximálního zdraví.
 
Dělník: Při bojích o pevnost se pro tebe zvyšuje bonus tvého sektoru o 30%.
 
Voják: Během bitev o pevnosti se vůdcovské schopnosti pro tebe i čtyři tvé sousedy zvýší o 25% tvých vlastních vůdcovských schopností (vést). Za každou schopnost "Zdraví", obdržíš navíc 5 životů.
          
S prémiem jsou bonusy 2x zvětší!
          
E) Modelový hráč
Voják: Přesnost = 14 / Uhýbání = 28 / Vytrvalost = 13 / Skrývat se = 1 / Vést = 190 / Zdraví = 103 (2165 HP)
(všechny šance na zásah a úhyb jsou měřeny ze země-tedy bez bonusů, které poskytují pevnostní stavby)        
  
Útočník: 
Zásah = 39,84 
Úhyb = 25,76
 
Obránce: 
Zásah = 23,7
Úhyb = 37,79
 
Průměry: 
Průměry jsou pouze orientační, velmi hodně záleží na vývoji bitvy a štěstí.

Počet zásahů………………………6,5
Počet neúspěšných výstřelů…...…7,5
Počet obdržených zásahů……......4,4
Počet úspěšných úhybů……..……5,4
 

 


Vytvořte si web zdarma! Webnode